De färgglada nudelpåsarna från Samyang känner de flesta igen. De är en skafferifavorit som mättat många hungriga magar genom åren. Visste ni att det är IPM som producerar och publicerar till Samyangs sociala kanaler? Klyftiga faktainlägg om nudlar varvas med matinspiration där produkten står i centrum. I flödet hamnar också butikskampanjer och engagemangsdrivande tävlingar. Mycket färg och smak i varje inlägg vilket stärkerigenkänning och självklarheten att välja Samyang i butikshyllan!
Innehållet i de sociala kanalerna fokuserar på den enkla maträtten och sätter nudlarna i olika kreativa kontexter. Samyangs engagerade följarskara har lätt att till sig det lättsamma budskapet, med de goda smakerna och matglädjen de känner för Samyang. Ett populärt inslag är när IPM arrangerar tävlingar med olika teman. De sponsrade tävlingsinläggen ger en extra skjuts med räckvidd och engagemang som stärker Samyangs glada nudel-community.